Ну, і де мораль?
Пам'ятаю, як я провела три дні перед екзаменом з історії. Вставала о восьмій, о 9-30 я вже сиділа за столом і працювала. Вчила по дві-три годинки, з перервами по 10-15 хв. Перерва на обід забирала півгодини. Таким темпом десь об одинадцятій вечора я все припиняла і одразу засинала. Три таких шалених дні. Брала інформацію з трьох товстезних книг, з найкращим викладом, збирала усе до купи, і писала схемки, таблиці, - усе для того, щоб гарно запам'ятати. Вивчила одне питання - закреслила, іду далі. І я встигла пройти їх геть усі. У режимі мінімальної соціальної активності і максимальної напруги. Шпори я не писала, бо, хей, я ж усе вивчила, навіщо? І от, пишу екзаменаційну роботу. Хто його зна, де пішов збій у цьому ідеальному механізмі. Та бали порішали, і я отримала четвірку. "Вот зе хел?!" - подумала я, - "Невже я витратила на цю нещасну четвірку величезних три дні свого життя? Ну його нафіг!"
І от зараз. У мене була можливість не нервувати абсолютно за цей от екзамен, бо усі думки були зайняті дечим зовсім іншим. І що? Мене на диво не трясло, і я не думала про самі лише бали. Не можу сказати, що мені якось дуже пощастило, бо усі, хто мене знають, у це не повірять. Така вже в мене вдача. Коротше, тут я теж отримала чотири. І що? Ніяких синців під очима від недосипу і нервова система в порядку. І слава Богу, що так.
От що я кажу? Буває, хтось зовсім не готується і отримує п'ять, а інший дні і ночі вбиває і ледь дотягує на три. І що з того?
А в результаті маю такі абсолютно різні четвірки.
Чесно, мені лиш жаль ті три дні, котрі так стратила. Хороша мені наука, яку, втім, я повинна була на собі відчути.
А взагалі, це все. Усім добра!
Пам'ятаю, як я провела три дні перед екзаменом з історії. Вставала о восьмій, о 9-30 я вже сиділа за столом і працювала. Вчила по дві-три годинки, з перервами по 10-15 хв. Перерва на обід забирала півгодини. Таким темпом десь об одинадцятій вечора я все припиняла і одразу засинала. Три таких шалених дні. Брала інформацію з трьох товстезних книг, з найкращим викладом, збирала усе до купи, і писала схемки, таблиці, - усе для того, щоб гарно запам'ятати. Вивчила одне питання - закреслила, іду далі. І я встигла пройти їх геть усі. У режимі мінімальної соціальної активності і максимальної напруги. Шпори я не писала, бо, хей, я ж усе вивчила, навіщо? І от, пишу екзаменаційну роботу. Хто його зна, де пішов збій у цьому ідеальному механізмі. Та бали порішали, і я отримала четвірку. "Вот зе хел?!" - подумала я, - "Невже я витратила на цю нещасну четвірку величезних три дні свого життя? Ну його нафіг!"
І от зараз. У мене була можливість не нервувати абсолютно за цей от екзамен, бо усі думки були зайняті дечим зовсім іншим. І що? Мене на диво не трясло, і я не думала про самі лише бали. Не можу сказати, що мені якось дуже пощастило, бо усі, хто мене знають, у це не повірять. Така вже в мене вдача. Коротше, тут я теж отримала чотири. І що? Ніяких синців під очима від недосипу і нервова система в порядку. І слава Богу, що так.
От що я кажу? Буває, хтось зовсім не готується і отримує п'ять, а інший дні і ночі вбиває і ледь дотягує на три. І що з того?
А в результаті маю такі абсолютно різні четвірки.
Чесно, мені лиш жаль ті три дні, котрі так стратила. Хороша мені наука, яку, втім, я повинна була на собі відчути.
А взагалі, це все. Усім добра!
Published with Blogger-droid v2.0.4
не хочу здатися занудою, але по-моєму бали - це взагалі фігня. і мені важко зрозуміти цю всю систему, бо за свої 4 курси я жодного разу не писала екзамени, лише модулі. просто є предмети, які ти вчиш, бо це цікаво і потім потрібно буде у професії, а є, які ти домучуєш, щоб отримати стипендію, от і все.
ВідповістиВидалитиу твоєму випадку, наприклад, знання історії тобі потрібно лише для власної сатисфакції - "я знаю історію своєї держави". Тому дійсно краще не паритись і працювати не на оцінки. Але і коли підеш на роботу, то потім доведеться перевчатися.. до чого це я?
похуй пляшем!